Támogatók

Támogatók
Támogatók
Támogatók
Támogatók
Támogatók
Támogatók
Link ajánló

Szedlmayer Ildikó (YBL WPC)

A Kedves Szülők figyelmébe:

A rendszeres sportolás előnyei gyermekkorban:

  1. 1. Fegyelmezettségre nevel.
  2. 2. Fejleszti a figyelmet, összpontosító képességet, akaraterőt, kitartást. Pontosságra tanít.
  3. 3. Új, nagyobb kiterjedésű mozgások elsajátítása, a sportági mozgások tanulása, gyakorlása, fejleszti a finom motoros képességeket is, jótékony hatással van az iskolai teljesítményre.
  4. 4. A fizikai terhelés, a rendszeres sportolás ellensúlyozza a szellemi terheléssel járó feszültséget, a gyermekek kiegyensúlyozottabbakká, nyugodtabbakká válnak általa.
  5. 5. A gyermekkorban megkezdett rendszeres fizikai terhelés megalapozza a felnőttkori testalkatot, teherbíró-képességet, ellenálló-képességet.
  6. 6. Fejleszti a szív volument, javítja a keringést, növeli a tüdőkapacitást. Javítja az ellenálló-képességet, erősíti a vázizomzatot. A víz felhajtóerejének köszönhetően a túlterhelés és a sérülések előfordulása szinte kizárt.
  7. 7. A közösség jótékony hatása:

-  ha túlságosan gátlásos, visszahúzódó a gyermek – azért kell a sport,

-  ha vagány, nagyszájú; hiperaktív; nehezen kezelhető – azért szükséges a sport…

Mindkét esetben megtapasztalhatják a közösség erejét. A teljesítmény számít, elismerés annak jár, aki előreviszi bármilyen módon a csapatot. Akár mókamesterként, akár csodakapusként, akár gólokat lövő csatárként. Lesz, aki a szorgalmával tűnik ki, lesz, aki a taktikai érettségével, eszével. A tehetség szorgalom nélkül nem hoz eredményt.

 

Miért inkább vízilabda, mint úszás?

  1. 1. Az úszótanfolyam egy lépés a sportolás felé. Ám még nem igazi sport.
  2. 2. Az úszótanfolyamokhoz képest az edzések rendszeresebbek, intenzívebbek, érdekesebbek.
  3. 3. Nagy figyelmet fordítunk mi vízilabdások is, a helyes úszótechnika oktatására, tökéletesítjük a tanfolyamon tanultakat, továbbfejlesztjük a technikákat, a négy alap úszásnem mellett sokféle új úszásfajtát is tanítunk.
  4. 4. A vízilabdában nagyobb vízbiztonság sajátítható el, mint a tanfolyami úszás órákon.
  5. 5. Vízilabda = biztos úszótudás + ügyesség + erő + állóképesség+ észjáték. Egyszerre követel a gyerekektől: jó fizikai felkészültséget, kiemelkedő figyelmet – egyszerre kell koncentrálni a labdára, a bíróra, az ellenfél játékosaira, a saját csapattársakra, az edzőre, a szabályokra és a taktikára. Ember legyen a talpán, aki mindezt mélyvízben taposva, állandó birkózás közben teljesíteni tudja. Aki itt megállja a helyét, nagy valószínűséggel az életben is jól elboldogul majd.
  6. 6. A vízilabda csapatjáték!
  7. 7. Vízilabdázni „igazi sportklubokban” lehet. Itt a gyerek előmenetele, jövője, 18 éves koráig biztosítva van. Úszótanfolyamra legfeljebb 12 éves koráig járhat.
  8. 8. Fitness vízilabdától az első osztályig, élvonalig – minden lehetséges… csak el kell kezdeni!

 

Egyesületünk felvételt hirdet vízilabdázni vágyó gyerekek illetve már vízilabdás alapokkal rendelkező fiatalok számára!


8-12 év között:

Úszni tudó fiúkat és lányokat keress a YBL WPC vízilabda egyesület, azzal a céllal, hogy megismertesse a sportág alapjait a vízilabdázni vágyó gyermekek részére.

Érdeklődni lehet:

Bencze András: 70/9025032


12-15 év között:

Egyesületünk felvételt hirdet olyan fiúk számára, akik már rendelkeznek a vízilabdázás alapjaival.

Érdeklődni lehet:

Köllő Attila: 30/2002874

Szerkeszti:     Veres Zoltán (Zocc)

Készítette:     Battyányi Gábor

Kapcsolat: